Tóth Alexandra Fanni (2020) A közösségi média és a turizmus kölcsönhatása Kanada és az Egyesült Királyság fogyasztói szokásain keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A közösségi média és a turizmus kölcsönhatása Kanada és az Egyesült Királyság fogyasztói szokásain keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatban a szerző kifejti, hogy hogyan befolyásolják a különböző médiatartalmak a turisztikai fogyasztói magatartást, melyek, azok a felületek, amik a leginkább jelen vannak és mikor milyen formában használják őket az emberek, illetve mennyire befolyásolják a szálláskeresés és foglalások folyamatát.A szerző megvizsgálja még mik a legújabb utazással kapcsolatos online megoldások és milyen mobil applikációk lehetnek az utazók segítségére. Célja megvizsgálni a különböző generációk fogyasztási szokásait is, kiemelve az X, Y és a Z generációt, mert, ahogy korábban említette a szerző, egyre elterjedtebb lett minden korosztályban a közösségi felület használata. A szerző célja bemutatni két országot, Angliát és az Egyesült Királyságot, megvizsgálva, hogy a külföldi turisták milyen motivációval érkeznek az adott országba, hogyan, mi alapján tervezik meg utazásukat, milyen információforrásokat, közösségi médiát használnak és azok hogyan hatnak rájuk. A szerző megvizsgálja még, hogy az utazók milyen szálláshelyeket preferálnak, és hány napot töltenek a választott desztinációban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Egyesült Királyság, fogyasztói magatartás, generációk, Kanada, közösségi média, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |