Pristyák Eszter Éva (2020) Vállalati stratégia fejlesztési lehetőségei a Michelin vállalat ARB üzleti vonalán belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Pristyák_Eszter_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 08.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (433kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Michelin vállalat ARB üzleti vonala kerül bemutatásra, melyben részletesen ismertetem az ARB-hez tartozó vállalati- és az egyedi értékesítési stratégiát. A kutatásomban a vállalati oldal megismeréséhez az ARB vezetővel folytatott interjú segít, hogy még közelebbi betekintést nyerhessek a csoport által alkalmazott módszer részleteibe. A dolgozatom célja, hogy fejlesztési lehetőségeket fogalmazzak meg a vállalat számára, a vevői visszajelzések alapján. Így kutatásomban feltárásra kerül mind a két oldal álláspontja a stratégiát illetően, majd ezeket szembe állítom egymással. Végezetül a két érintett fél visszajelzéseiből adódó eltérések alapján pedig fejlesztési lehetőségeket fogalmazok meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, multinacionális vállalatok, üzleti elemzés, vállalatgazdaságtan, vállalati stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 12:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 12:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |