A MOL Rt. külpiaci stratégiája a román piacon : Piaci rések keresése az élesedő versenyben, avagy harc a bevásárló tudatáért

Piskorski Viola (2005) A MOL Rt. külpiaci stratégiája a román piacon : Piaci rések keresése az élesedő versenyben, avagy harc a bevásárló tudatáért. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_11525.pdf] PDF
D_11525.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (722kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságdiplomácia és Nemzetközi Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: MOL Nyrt., Románia, Külföldi befektetés, Üzleti stratégia, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 05. 16:23
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 05. 16:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet