Magyarországi e-kereskedelem, különös tekintettel a fiatal fogyasztók igényeire

Borsi Viktória (2004) Magyarországi e-kereskedelem, különös tekintettel a fiatal fogyasztók igényeire. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_11168.pdf] PDF
D_11168.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (909kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing, Elektronikus kereskedelem, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 04. 13:23
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 04. 13:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet