Új termék bevezetésével kapcsolatos marketingstratégia meghatározása : A SpyTel piaci bevezetése a közvetlen értékesítés piacára

Kopin Zsuzsanna (2004) Új termék bevezetésével kapcsolatos marketingstratégia meghatározása : A SpyTel piaci bevezetése a közvetlen értékesítés piacára. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_11136.pdf] PDF
D_11136.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (839kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi és Európa - Tanulmányok Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Termékbevezetés, Zepter Magyarország Kft., Marketingstratégia, Marketing-mix
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2021. Jan. 28. 12:03
Utolsó módosítás: 2021. Jan. 28. 12:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet