A nonprofit szervezetek (alapítvány, kht) működésének bemutatása jogi, gazdasági és marketingszempontból a 90-es évek változásainak tükrében

Stankovics Éva (2004) A nonprofit szervezetek (alapítvány, kht) működésének bemutatása jogi, gazdasági és marketingszempontból a 90-es évek változásainak tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_11366.pdf] PDF
D_11366.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Nonprofit szervezetek, Nonprofit marketing, PR, Alapítványok
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2021. Jan. 27. 12:54
Utolsó módosítás: 2021. Jan. 27. 12:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet