The market introduction and PR activities of Garnier Olia

Helik Krisztina (2015) The market introduction and PR activities of Garnier Olia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of KrisztinaHelik_Oliadissertation.pdf] PDF
KrisztinaHelik_Oliadissertation.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

The purpose of my dissertation is to examine the market launch of Garnier Olia, while evaluating the results and effects of the different PR activities that follow the product since its market introduction. I would like to see how effective the PR appearances are, how the consumers interpret the different messages and what area could be improved in order to reach more potential consumers and create a positive attitude in their minds towards the product. In order to confirm my assumptions, I used primary and secondary research data, such as an in-depth interview with the PR manager at the company, and I also analyzed the reuslts of a media agency survey, regarding the digital consumption of consumers.

Magyar cím

A Garnier Olia piacbevezetése és a hozzá kapcsolódó PR tevékenységek

Angol cím

The market introduction and PR activities of Garnier Olia

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
NEM RÉSZLETEZETT
adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Public Relations, Beauty Industry, Garnier, Hair coloration
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 13. 15:10
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 26. 10:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet