Helik Krisztina (2015) The market introduction and PR activities of Garnier Olia. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
KrisztinaHelik_Oliadissertation.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
The purpose of my dissertation is to examine the market launch of Garnier Olia, while evaluating the results and effects of the different PR activities that follow the product since its market introduction. I would like to see how effective the PR appearances are, how the consumers interpret the different messages and what area could be improved in order to reach more potential consumers and create a positive attitude in their minds towards the product. In order to confirm my assumptions, I used primary and secondary research data, such as an in-depth interview with the PR manager at the company, and I also analyzed the reuslts of a media agency survey, regarding the digital consumption of consumers.
Magyar cím
A Garnier Olia piacbevezetése és a hozzá kapcsolódó PR tevékenységek
Angol cím
The market introduction and PR activities of Garnier Olia
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Public Relations, Beauty Industry, Garnier, Hair coloration |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 13. 15:10 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 26. 10:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |