Sebestyén Orsolya (2020) A sikeres online értékesítés nyomában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A sikeres online értékesítés nyomában - Sebestyén Orsolya.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
|
PDF
Hozzáférés.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (33kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy kiskereskedelmi webáruház bemutatásán keresztül igyekeztem áttekinteni az online értékesítés sikerét befolyásoló tényezőket és az alkalmazható online marketing eszközöket. Kitértem az e-kereskedelem jelenlegi helyzetére és a cég kereskedelmi gyakorlatára. Ezt követően a webshop felületét elemeztem részletesen, szem előtt tartva a konverzió és a felhasználói élmény kérdéskörét. Illetve igyekeztem átfogó betekintést adni a vizsgált e-kereskedő és a konkurensei által használt online marketing eszközökről, mint a SEO, a Tartalommarketing, az E-mail marketing, a Közösségi média, a Facebook Ads vagy épp a Google Ads.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, online értékesítés, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Jan. 17. 05:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Jan. 17. 05:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |