Szabó Cintia (2020) Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat_státusz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (194kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szinopszis Az olasz reneszánsztól, a Mediciektől indul az út a mai, modern bankrendszerekig. A napjainkban működő bankrendszerek a modern technológiák széles arzenálját vonultatják fel. Ma már online „bankolunk”, PayPal-lal, PayPass-sal vagy akár már a telefonunkkal is fizethetünk. Hitelt is könnyedén tudunk felvenni online bankár segítségével anélkül, hogy fizikálisan megjelentünk volna a kijelölt bankfiókban. Maga a pénz már nem képvisel értéket, tulajdonképpen egy darab papír vagy fémdarab. El kell hinnünk azt, hogy amit ma a bankszámlánkra utalnak, az holnap ugyanannyit fog érni. Az egyik legfontosabb kapcsolat a gazdasági világban az ügyfélkapcsolat, ügyfélélmény lett, amely manapság elengedhetetlen szerepet tölt be a szolgáltató szektorokban. Mivel gyakorlatomat a banki világban végeztem, így záródolgozatomban legfőképpen a banki gyakorlatra fogok kitérni, azon belül is a Budapest Bankra. Az ott eltöltött hónapok alatt lehetőségem volt bele látni, hogy hogyan is épül fel az ügyfélélmény, miképp lehet megteremteni az ügyfélélmény körülményeit az ügyfélnek. Választásom azért esett erre a témára, mivel elengedhetetlennek tartom a pozitív vevői tapasztalatokat a kiemelkedő üzleti eredmények eléréséhez, így szerettem volna bemutatni az ügyfélélmény fontosságát. Dolgozatomban beszélgetést folytattam egy ügyintézővel, akitől személyesen is megtudhattam, hogy mik azok az elengedhetetlen dolgok, amire szüksége van a jó ügyfélélmény kialakításához, melynek összegzése a dolgozatomban található. Szakdolgozatom célja, hogy részletesebb betekintést nyújtsak a banki színtér függönye mögé, azáltal, hogy részletesen bemutatom az ügyfélkapcsolat és ügyfélélmény fontosságát. A 2008-as világválság után az emberek bizalma megingott a bankok- és a banki dolgozók iránt. A bizalom újbóli felépítése és az ügyfélkapcsolatok helyreállítása a marketing szakemberek komoly erőfeszítésén és eltökéltségén múlik. Az elégedett ügyfél, boldog ügyfél, a boldog ügyfél visszatérő ügyfél. Ez utóbbi azon túl, hogy az elérni kívánt cél, a legjobb visszacsatolás is, hogy a korábban nyújtott szolgáltatás vagy termék színvonala megfelelő volt az ügyfelünk, partnerünk számára. A Budapest Banknál eltöltött gyakorlati időm alatt olyan innovatív megoldásokkal találkoztam, melyek mind ugyanazt hivatottak szolgálni: az ügyfelet. Nincs tökéletes bank, mindegyiknek fenn kell tartania saját magát, továbbá hasznot is kell termelnie, másképp nem érné meg a működésük. Mégis emberközpontúnak kell maradniuk és az emberek igényeit kell kielégíteniük, nekik kell elsősorban megfelelniük. A középutat nagyon nehéz megtalálni, és a fentiekben már említett apró hibák elegendőek ahhoz, hogy elveszítsük a felépített bizalmat. Kényes az egyensúly, mint a világ vizeiben a sós és édes víz aránya, ha felborul, annak komoly, akár visszafordíthatatlan következményei is lehetnek. Úgy gondolom a Budapest Banknál meg van ez az arány és a kijelölt utat folytatva rendkívül sikeresek és népszerűek lehetnek az ügyfelek körében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, banki ügyfél, Budapest Bank, clienting (ügyfélközpontú marketing), CRM, ügyfélélmény, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Jan. 17. 05:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Jan. 17. 05:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |