Okner Tamás (2015) AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Okner Tamás IKUK6D Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
Absztrakt (kivonat)
Témám fő hipotézise arra irányul, hogy a hírnév a márka sikerességének velejárója. Egy mindenki számára ismert szállodacsoport képes felvenni a versenyt egy nála a köztudatban kevésbé ismert konkurenciával? Míg a Marriott a márkanevével fémjelzett szállodákkal terjeszkedik a nagyvilágban addig az Accor nagy hangsúlyt fektet arra, hogy szállodaláncai külön-külön is megállják a helyüket és nagyobb ismertséggel rendelkezzenek a meghatározott célpiacon. A szakdolgozatommal azt szeretném bizonyítani, hogy a Marriott nagyobb népszerűsége és imázsa elősegíti vezető szerepét és jövedelemteremtő képességével képes háttérbe szorítani az Accor minőségi szállodaláncait
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor szállodalánc, Marriott szállodalánc, Novotel Budapest Centrum, Courtyard by Marriott Budapest City Center, Nemzetközi márka |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 12. 10:55 |
Utolsó módosítás: | 2015. Szep. 10. 14:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |