AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL

Okner Tamás (2015) AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Okner Tamás IKUK6D Szakdolgozat.pdf] PDF
Okner Tamás IKUK6D Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)

Absztrakt (kivonat)

Témám fő hipotézise arra irányul, hogy a hírnév a márka sikerességének velejárója. Egy mindenki számára ismert szállodacsoport képes felvenni a versenyt egy nála a köztudatban kevésbé ismert konkurenciával? Míg a Marriott a márkanevével fémjelzett szállodákkal terjeszkedik a nagyvilágban addig az Accor nagy hangsúlyt fektet arra, hogy szállodaláncai külön-külön is megállják a helyüket és nagyobb ismertséggel rendelkezzenek a meghatározott célpiacon. A szakdolgozatommal azt szeretném bizonyítani, hogy a Marriott nagyobb népszerűsége és imázsa elősegíti vezető szerepét és jövedelemteremtő képességével képes háttérbe szorítani az Accor minőségi szállodaláncait

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Accor szállodalánc, Marriott szállodalánc, Novotel Budapest Centrum, Courtyard by Marriott Budapest City Center, Nemzetközi márka
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 12. 10:55
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 10. 14:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet