Marketing a magyar foglalkoztatásban

Tóth Dóra (2020) Marketing a magyar foglalkoztatásban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka kész.pdf] PDF
Projektmunka kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (498kB)
[thumbnail of nyilatkozat.pdf] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a magyar foglalkoztatásban megjelenő marketing módszereket vizsgáltam. A beadandó projektmunkámhoz olyan témát próbáltam választani, ami szorosan kapcsolódik a szakmai gyakorlati helyemhez, és az ott végzett feladataimhoz. A foglalkoztatási szektor egy összetett ágazat, ami az egyik legfontosabb dolog az életünkben. A munka valakinek csak egy pénzkereseti lehetőség, valaki egy kötelező feladatnak tudja be, valakinek pedig ez a hobbija és a teljes testi és lelki kiteljesedése. A marketing pedig egy ehhez szorosan kapcsolódó ágazat, ami a vállalat működéséhez szükséges, és hozzájárul annak sikerességéhez és népszerűségéhez. Fontos, hogy a cégek mindig aktuálisak, elérhetőek legyenek mindenki számára, és haladjanak a világ változásával. A munkavégzési igények folyamatosan változnak, így a cégek marketingkommunikációja is ezzel egyenlően kell, hogy fejlődjön. A kulcs legtöbbször a fiatalabb generáció bevonása, és hogy a cégek nekik is teremtsenek munkát. Ez előnyös kimenetellel járhat a cégek tekintetében is, hiszen megismerik, hogy mik az igények, a fiatalok számára pedig lehetőséget nyújt a tapasztalat szerzésre, és hogy belelássanak a munka világába. Erre a legmegbízhatóbb lehetőség a diákszövetkezet, ami szinte minden alapot biztosít ahhoz, hogy törvényesen munkát vállalhassanak iskola mellett is. Végezetül pedig kitértem a dolgozatomban a saját szakmai gyakorlatom időszakára is, melyben sokat tanulhattam, és tapasztalhattam. A Work-Force Kft.-nél töltöttem el ezt a pár hónapot, ami nagy kihívást jelentett nekem, de összességében nagyon pozitív dolgokat adott. Alkalmazhattam gyakorlatban is azokat a dolgokat, amiket elméletben az egyetemi képzésem alatt három félév alatt elsajátítottam. Ebben a pár hónapban beleláthattam egy középvállalkozás mindennapi életébe, hogy hogyan is változnak a dolgok napról-napra, és szembesültem azzal, hogy milyen pályakezdőként részt venni egy munkafolyamatban. A kkv szektorban lévő változatosság, innováció, illetve a vezetőség felőli nyomás is motiváló volt számomra, ezáltal a fokozatosan hozzá tudtam szokni ahhoz, hogy bármikor érkezhet felém olyan megoldandó feladat, amit korábban nem csináltam még, vagy kimozdít a komfortzónámból. Bízom abban, hogy a szakmai gyakorlatom során elsajátítottakat később is tudom alkalmazni egy másik vállalatnál, és hasonlóan sok pozitív és negatív impulzussal növelheti a szakmai tudásom a marketing területen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: álláskeresés, humánpolitika - munkaerő-gazdálkodás, magyar munkaerőpiac szerkezete, marketing terv, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Jan. 17. 05:53
Utolsó módosítás: 2021. Jan. 17. 05:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet