Az e-kereskedelem térnyerése

Schwetz Viktor (2020) Az e-kereskedelem térnyerése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of záródolgozat_schwetzviktor_B3PIM8.pdf] PDF
záródolgozat_schwetzviktor_B3PIM8.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (809kB)
[thumbnail of statusznyilatkozat_schwetzviktor_B3PIM8.pdf] PDF
statusznyilatkozat_schwetzviktor_B3PIM8.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Záró dolgozatom témája az e-kereskedelem és az online vásárlás folyamatos térnyerése, ezek okainak keresése, valamint az ezekkel szorosan összefüggő logisztikai feladatok és kihívások feltárása. Dolgozatomban megvizsgálom az online vásárlás előnyeit és  hátrányait, az e-kereskedelem hazai és külföldi megjelenését és terjedését, a logisztika kulcsfontosságát és annak kihívásait, az e-kereskedelem szereplőit, valamint kitérek az általam vizsgált téma SWOT elemzésére is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, logisztika, logisztikai rendszer, logisztikai szolgáltatások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Jan. 17. 05:52
Utolsó módosítás: 2021. Jan. 17. 05:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet