Oskolás Éda (2020) Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Előnézet |
PDF
szakdolgozat.pdf Download (855kB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat nyilvánossá tételéről.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (247kB) |
|
Előnézet |
PDF
Témavázlat és összefoglalás.pdf Download (229kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
<p>Az elmúlt évtizedekben a globalizáció és a technológia rohamos fejlődésnek indult, melynek hatására hatalmas változások történtek a kommunikációban is. Ez megmutatkozik a vállalatok és a fogyasztók, illetve a fogyasztók egymás közötti információcseréjében, párbeszédében is. Mindennapjaink nagy részét az online térben töltjük, így könnyedén tudunk kommunikálni egymással, megosztani véleményünket, tanácsokat, ajánlásokat adni egymásnak. Az influencerek megjelenése is ezen változásoknak köszönhető. Dolgozatom célja az elméleti háttér, majd a kutatás tükrében egy olyan általános, átfogó kép alkotása volt az influencer marketing kapcsán, mely segít megérteni a szereplők szerepeit, elvárásait, tevékenységük során felmerülő kérdéseket és lehetőségeket.<br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA)
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, influencer, marketingeszközök | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:34 | ||
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 11:02 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27943 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27943 |
Actions (login required)
Tétel nézet |