Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra

Oskolás Éda (2020) Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
szakdolgozat.pdf

Download (855kB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat nyilvánossá tételéről.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat nyilvánossá tételéről.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (247kB)
[thumbnail of Témavázlat és összefoglalás.pdf]
Előnézet
PDF
Témavázlat és összefoglalás.pdf

Download (229kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt évtizedekben a globalizáció és a technológia rohamos fejlődésnekindult, melynek hatására hatalmas változások történtek a kommunikációban is. Ezmegmutatkozik a vállalatok és a fogyasztók, illetve a fogyasztók egymás közöttiinformációcseréjében, párbeszédében is. Mindennapjaink nagy részét az onlinetérben töltjük, így könnyedén tudunk kommunikálni egymással, megosztanivéleményünket, tanácsokat, ajánlásokat adni egymásnak. Az influencerekmegjelenése is ezen változásoknak köszönhető. Dolgozatom célja az elméletiháttér, majd a kutatás tükrében egy olyan általános, átfogó kép alkotása voltaz influencer marketing kapcsán, mely segít megérteni a szereplők szerepeit,elvárásait, tevékenységük során felmerülő kérdéseket és lehetőségeket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, influencer, marketingeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:34
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 11:02
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27943 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27943

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet