Krizsán Dávid (2020) Színházmarketing: az online marketingkommunikációs eszközök szerepe a vásárlói döntéshozatalban. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat - Krizsán Dávid.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Összefoglaló - Krizsán Dávid.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (220kB) |
|
PDF
Nyilatkozat - Krizsán Dávid.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p><p>A tanulmány azzal a céllal készült, hogy megvizsgáljam az online marketingkommunikációs eszközök vásárlói döntéshozatalra gyakorolt hatását a színházak kapcsán. A tanulmánynak két célt tűztem ki. Az első, hogy demográfiai alapon feltárjam és összefüggéseiben lássam a fogyasztói szokásokat és trendeket. A második cél, hogy ezeket az eredményeket alapul véve meghatározzam azokat a kommunikációs eszközöket, amelyek segítségével a színházak sikerrel kommunikálhatnak a célközönségeikkel.</p><br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, kultúrmarketing, marketingkommunikáció, online marketing, színházmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:34 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |