Színházmarketing: az online marketingkommunikációs eszközök szerepe a vásárlói döntéshozatalban

Krizsán Dávid (2020) Színházmarketing: az online marketingkommunikációs eszközök szerepe a vásárlói döntéshozatalban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Krizsán Dávid.pdf] PDF
Szakdolgozat - Krizsán Dávid.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Összefoglaló - Krizsán Dávid.pdf] PDF
Összefoglaló - Krizsán Dávid.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (220kB)
[thumbnail of Nyilatkozat - Krizsán Dávid.pdf] PDF
Nyilatkozat - Krizsán Dávid.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (195kB)

Absztrakt (kivonat)

<p><p>A tanulmány azzal a céllal készült, hogy megvizsgáljam az online marketingkommunikációs eszközök vásárlói döntéshozatalra gyakorolt hatását a színházak kapcsán. A tanulmánynak két célt tűztem ki. Az első, hogy demográfiai alapon feltárjam és összefüggéseiben lássam a fogyasztói szokásokat és trendeket. A második cél, hogy ezeket az eredményeket alapul véve meghatározzam azokat a kommunikációs eszközöket, amelyek segítségével a színházak sikerrel kommunikálhatnak a célközönségeikkel.</p><br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Vállalkozásfejlesztés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Brávácz Ibolya
Belső
főiskolai docens, Menedzsment Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, kultúrmarketing, marketingkommunikáció, online marketing, színházmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:34
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 10:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet