Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök alkalmazása a Baker Hughes Intercompany csapat működésének példáján keresztül bemutatva

Orosz Evelin (2020) Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök alkalmazása a Baker Hughes Intercompany csapat működésének példáján keresztül bemutatva. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_DZ9GVJ_Orosz Evelin.pdf] PDF
Szakdolgozat_DZ9GVJ_Orosz Evelin.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 18..

Download (1MB)
[thumbnail of titkositasi_kerelem.pdf] PDF
titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_TO_Orosz_Evelin_DZ9GVJ.pdf] PDF
BA_TO_Orosz_Evelin_DZ9GVJ.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 18..

Download (208kB)

Absztrakt (kivonat)

<p></p><p>Dolgozatomból kiderül, hogy egy cég sikerességéhez szükség van folyamatainak rugalmasságához, mely könnyen alakíthatóvá teszik a cég működését. Ehhez azonban alaposan megtervezett és jól körülhatárolt folyamatokra van szükség, valamint hatékony kommunikációra a dolgozókkal szemben.</p><br>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fülöp Sándor
Belső
óraadó tanár, Menedzsment Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: automatizáció - automatizálás, folyamatjavítás, folyamatmenedzsment, könyvelés, multinacionális vállalatok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:32
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 10:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet