Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök alkalmazása a Baker Hughes Intercompany csapat működésének példáján keresztül bemutatva

Orosz Evelin (2020) Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök alkalmazása a Baker Hughes Intercompany csapat működésének példáján keresztül bemutatva. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_DZ9GVJ_Orosz Evelin.pdf]
Előnézet
PDF
Szakdolgozat_DZ9GVJ_Orosz Evelin.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of titkositasi_kerelem.pdf] PDF
titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_TO_Orosz_Evelin_DZ9GVJ.pdf]
Előnézet
PDF
BA_TO_Orosz_Evelin_DZ9GVJ.pdf

Download (208kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomból kiderül, hogy egycég sikerességéhez szükség van folyamatainak rugalmasságához, mely könnyenalakíthatóvá teszik a cég működését. Ehhez azonban alaposan megtervezett és jólkörülhatárolt folyamatokra van szükség, valamint hatékony kommunikációra adolgozókkal szemben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: automatizáció - automatizálás, folyamatjavítás, folyamatmenedzsment, könyvelés, multinacionális vállalatok
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:32
Utolsó módosítás: 2025. Máj. 18. 06:01
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27917 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27917

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet