Orbánhegyi Béla Zsolt (2020) Belső ügyfél koncepció megvalósulásának vizsgálata és ennek értékelése egy hazai KKV esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Orbanhegyi.Bela.Zsolt_mester_z0r29e.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Orbanhegyi.Bela.Zsolt_mester_z0r29e_osszefoglalas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (140kB) |
Absztrakt (kivonat)
Belső ügyfél koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belső ügyfél, belső ügyfél koncepció, GAP, SERVQUAL, szolgáltatás, szolgáltatás menedzsment, szolgáltatás minőség, szoltáltatás-nyereséglánc modell |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:31 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |