Belső ügyfél koncepció megvalósulásának vizsgálata és ennek értékelése egy hazai KKV esetében

Orbánhegyi Béla Zsolt (2020) Belső ügyfél koncepció megvalósulásának vizsgálata és ennek értékelése egy hazai KKV esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Orbanhegyi.Bela.Zsolt_mester_z0r29e.pdf] PDF
Orbanhegyi.Bela.Zsolt_mester_z0r29e.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Orbanhegyi.Bela.Zsolt_mester_z0r29e_osszefoglalas.pdf] PDF
Orbanhegyi.Bela.Zsolt_mester_z0r29e_osszefoglalas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (140kB)

Absztrakt (kivonat)

Belső ügyfél koncepció megvalósulása egy hazai kkv-nál.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Vállalkozásfejlesztés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső ügyfél, belső ügyfél koncepció, GAP, SERVQUAL, szolgáltatás, szolgáltatás menedzsment, szolgáltatás minőség, szoltáltatás-nyereséglánc modell
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:31
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 10:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet