Lévai Dániel (2020) A digitalizáció hatása a bankszektorban és az ügyfélélmény felértékelődése Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
szakdolgozat_v9vhib_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_TO_Lévai_Dániel_V9VHIB.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (797kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p></p><p>Az elmúlt évtizedekben a technológia és az internet adta lehetőségek folyamatos, gyors tempóban bővültek. Legfőképp a 2000-es évek kezdete óta kijelenthetjük, hogy az életünk minden területét felforgatta az internet és az okoseszközök széleskörű elterjedése. Igaz ez a szolgáltatói szektorra is, azon belül az elmúlt években legfőképp a magyar bankszektorra. A fogyasztói igények megváltoztak Magyarországon, az ügyfélélmény felértékelődött, a mai telített piacon ez lett a megkülönböztető „plusz” amellyel egy vállalat ki tud tűnni a vetélytársai mellett. A bankszektorban az ügyfelekért nagy a verseny a már meglévő piaci szereplők között is, azonban az elmúlt években bekopogtattak a FinTech és BigTech vállalatok is az ajtón. </p><br>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA)
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bank(ok), banki szolgáltatás(ok), bankszektor, digitalizálás - digitalizáció, digitális gazdaság, digitális technológia, e-banking, fogyasztó(k), ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:30 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |