A digitalizáció hatása a bankszektorban és az ügyfélélmény felértékelődése Magyarországon

Lévai Dániel (2020) A digitalizáció hatása a bankszektorban és az ügyfélélmény felértékelődése Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_v9vhib_végleges.pdf] PDF
szakdolgozat_v9vhib_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_TO_Lévai_Dániel_V9VHIB.pdf] PDF
BA_TO_Lévai_Dániel_V9VHIB.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (797kB)

Absztrakt (kivonat)

Azelmúlt évtizedekben a technológia és az internet adta lehetőségek folyamatos,gyors tempóban bővültek. Legfőképp a 2000-es évek kezdete óta kijelenthetjük,hogy az életünk minden területét felforgatta az internet és az okoseszközökszéleskörű elterjedése. Igaz ez a szolgáltatói szektorra is, azon belül azelmúlt években legfőképp a magyar bankszektorra. A fogyasztói igényekmegváltoztak Magyarországon, az ügyfélélmény felértékelődött, a mai telítettpiacon ez lett a megkülönböztető „plusz” amellyel egy vállalat ki tud tűnni avetélytársai mellett. A bankszektorban az ügyfelekért nagy a verseny a mármeglévő piaci szereplők között is, azonban az elmúlt években bekopogtattak aFinTech és BigTech vállalatok is az ajtón.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bank(ok), banki szolgáltatás(ok), bankszektor, digitalizálás - digitalizáció, digitális gazdaság, digitális technológia, e-banking, fogyasztó(k), ügyfélkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:30
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet