Márkus Bettina (2020) A vevőkapcsolatok kezelésének szerepe és bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
DBAN7H_2020_zarodolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (764kB) |
|
PDF
FOSZK_OF_Márkus_Bettina_DBAN7H.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (191kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p>Összegezve véleményem szerint az Economic Mentor Kft. sikerének kulcsa leginkább</p><p>a kiváló vevőkapcsolatok kialakításában rejlik. Az a mentalitás, amely az egész céget</p><p>áthatja, éppen megfelel a CRM, azaz a Customer Relationship Management</p><p>alapelveinek. A szakdolgozathoz végzett kutatásaim alapján remekül alkalmazzák</p><p>mind a CRM irányelveit, azaz </p><p>• A CRM átfogó, az egész cég minden szegmensében jelen van</p><p>• A CRM szemléletet felhasználják az ügyfélkapcsolatok menedzselésére</p><p>• Igyekeznek az ügyfélkapcsolatokból minél nagyobb hasznot megszerezni az ügyfelek </p><p>igényeinek és szükségleteinek felmérésével</p><p>• A CRM-et hatékony, modern infó technikai megoldásként alkalmazzák a vállalat </p><p>menedzseléséhez </p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | accounting, ábrák, gazdasági, gazdasági átalakulás, Vevőkapcsolatok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:30 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |