A vevőkapcsolatok kezelésének szerepe és bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül

Márkus Bettina (2020) A vevőkapcsolatok kezelésének szerepe és bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of DBAN7H_2020_zarodolgozat.pdf] PDF
DBAN7H_2020_zarodolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (764kB)
[thumbnail of FOSZK_OF_Márkus_Bettina_DBAN7H.pdf] PDF
FOSZK_OF_Márkus_Bettina_DBAN7H.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (191kB)

Absztrakt (kivonat)

Összegezve véleményem szerint az Economic Mentor Kft. sikerének kulcsa leginkábba kiváló vevőkapcsolatok kialakításában rejlik. Az a mentalitás, amely az egész cégetáthatja, éppen megfelel a CRM, azaz a Customer Relationship Managementalapelveinek. A szakdolgozathoz végzett kutatásaim alapján remekül alkalmazzákmind a CRM irányelveit, azaz • A CRM átfogó, az egész cég minden szegmensében jelen van• A CRM szemléletet felhasználják az ügyfélkapcsolatok menedzselésére• Igyekeznek az ügyfélkapcsolatokból minél nagyobb hasznot megszerezni az ügyfelek igényeinek és szükségleteinek felmérésével• A CRM-et hatékony, modern infó technikai megoldásként alkalmazzák a vállalat menedzseléséhez 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: accounting, ábrák, gazdasági, gazdasági átalakulás, Vevőkapcsolatok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:30
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 10:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet