Márkus Bettina (2020) A vevőkapcsolatok kezelésének szerepe és bemutatása az Economic Mentor Kft.-n keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
DBAN7H_2020_zarodolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (764kB) |
|
PDF
FOSZK_OF_Márkus_Bettina_DBAN7H.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (191kB) |
Absztrakt (kivonat)
Összegezve véleményem szerint az Economic Mentor Kft. sikerének kulcsa leginkábba kiváló vevőkapcsolatok kialakításában rejlik. Az a mentalitás, amely az egész cégetáthatja, éppen megfelel a CRM, azaz a Customer Relationship Managementalapelveinek. A szakdolgozathoz végzett kutatásaim alapján remekül alkalmazzákmind a CRM irányelveit, azaz • A CRM átfogó, az egész cég minden szegmensében jelen van• A CRM szemléletet felhasználják az ügyfélkapcsolatok menedzselésére• Igyekeznek az ügyfélkapcsolatokból minél nagyobb hasznot megszerezni az ügyfelek igényeinek és szükségleteinek felmérésével• A CRM-et hatékony, modern infó technikai megoldásként alkalmazzák a vállalat menedzseléséhez
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | accounting, ábrák, gazdasági, gazdasági átalakulás, Vevőkapcsolatok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:30 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |