Ládi Judit (2020) Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
SBWJGT_Ládi_Judit_Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 11.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (113kB) |
|
PDF
FOSZK_OF_Ládi_Judit_SBWJGT.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 11.. Download (189kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p>Záródolgozatom tárgya az online marketingkommunikáció, melynek gyakorlati alkalmazását egy vállalaton keresztül mutattam be. A szakmai gyakorlatomat marketing gyakornokként töltöttem a Johnson & Johnson Kft.-nél, ahol volt lehetőségem belelátni a vállalat marketingkommunikációs tevékenységeibe, amelyet nagyon érdekesnek találtam, ezáltal erre a témára esett a választásom. A téma aktualitását az igazolja, hogy napjainkban az online marketingkommunikációs eszközök bizonyulnak a leghatékonyabb módszernek a legtöbb iparágban, melyekkel nap mint nap találkozunk. Dolgozatom szakirodalmi részében a marketing fogalmát és a McCarthy féle marketingmixet mutattam be, továbbá a marketingkommunikációt, valamint annak elemeit. A 4. fejezetben kezdtem el foglalkozni a záródolgozatom központi témájával, az online marketingkommunikációval. Itt nagy hangsúlyt fektettem annak bemutatására, hogy az internet elterjedése mélyreható változást jelent a marketing szemléletében, kibővíti az alkalmazható eszközök körét és a kommunikáció felgyorsulását eredményezi. A dolgozatom második részét a Johnson & Johnson bemutatásával kezdtem. A Johnson & Johnson napjainkban a világ egyik vezető gyógyszerészeti és egészségügyi vállalata, amely Magyarországon 1990 óta van jelen. Ezt követően részletesen, példákkal együtt bemutattam a vállalat által használt online marketingkommunikációs eszközöket. Ezek közé sorolható a saját honlap, közösségi média marketing, influencer marketing, keresőmarketing valamint az online videós hirdetések. <p>Összességében elmondható, hogy a Johnson & Johnson nagyon hatékonyan és széles körben használja az online marketingkommunikációs eszközöket, és ezek pozitív hatása az eredményeken is megmutatkozik.</p><br><br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internetmarketing, marketingkommunikáció, online marketing, online reklám, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:28 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |