Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában

Ládi Judit (2020) Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SBWJGT_Ládi_Judit_Záródolgozat.pdf] PDF
SBWJGT_Ládi_Judit_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 11..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkositasi_kerelem.pdf] PDF
Titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (113kB)
[thumbnail of FOSZK_OF_Ládi_Judit_SBWJGT.pdf] PDF
FOSZK_OF_Ládi_Judit_SBWJGT.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 11..

Download (189kB)

Absztrakt (kivonat)

<p>Záródolgozatom tárgya az online marketingkommunikáció, melynek gyakorlati alkalmazását egy vállalaton keresztül mutattam be. A szakmai gyakorlatomat marketing gyakornokként töltöttem a Johnson & Johnson Kft.-nél, ahol volt lehetőségem belelátni a vállalat marketingkommunikációs tevékenységeibe, amelyet nagyon érdekesnek találtam, ezáltal erre a témára esett a választásom. A téma aktualitását az igazolja, hogy napjainkban az online marketingkommunikációs eszközök bizonyulnak a leghatékonyabb módszernek a legtöbb iparágban, melyekkel nap mint nap találkozunk. Dolgozatom szakirodalmi részében a marketing fogalmát és a McCarthy féle marketingmixet mutattam be, továbbá a marketingkommunikációt, valamint  annak elemeit. A 4. fejezetben kezdtem el foglalkozni a záródolgozatom központi témájával, az online marketingkommunikációval. Itt nagy hangsúlyt fektettem annak bemutatására, hogy az internet elterjedése mélyreható változást jelent a marketing szemléletében, kibővíti az alkalmazható eszközök körét és a kommunikáció felgyorsulását eredményezi. A dolgozatom második részét a Johnson & Johnson bemutatásával kezdtem. A Johnson & Johnson napjainkban a világ egyik vezető gyógyszerészeti és egészségügyi vállalata, amely Magyarországon 1990 óta van jelen. Ezt követően részletesen, példákkal együtt bemutattam a vállalat által használt online marketingkommunikációs eszközöket. Ezek közé sorolható a saját honlap, közösségi média marketing, influencer marketing, keresőmarketing valamint az online videós hirdetések. <p>Összességében elmondható, hogy a Johnson & Johnson nagyon hatékonyan és széles körben használja az online marketingkommunikációs eszközöket, és ezek pozitív hatása az eredményeken is megmutatkozik.</p><br><br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Eckert Bálint
Belső
Mestertanár, Menedzsment Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetmarketing, marketingkommunikáció, online marketing, online reklám, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:28
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet