Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában

Ládi Judit (2020) Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SBWJGT_Ládi_Judit_Záródolgozat.pdf] PDF
SBWJGT_Ládi_Judit_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 11..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkositasi_kerelem.pdf] PDF
Titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (113kB)
[thumbnail of FOSZK_OF_Ládi_Judit_SBWJGT.pdf] PDF
FOSZK_OF_Ládi_Judit_SBWJGT.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 11..

Download (189kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom tárgya az onlinemarketingkommunikáció, melynek gyakorlati alkalmazását egy vállalatonkeresztül mutattam be. A szakmai gyakorlatomat marketing gyakornokkénttöltöttem a Johnson & Johnson Kft.-nél, ahol volt lehetőségem belelátni avállalat marketingkommunikációs tevékenységeibe, amelyet nagyon érdekesnektaláltam, ezáltal erre a témára esett a választásom. A téma aktualitását az igazolja,hogy napjainkban az online marketingkommunikációs eszközök bizonyulnak aleghatékonyabb módszernek a legtöbb iparágban, melyekkel nap mint nap találkozunk. Dolgozatomszakirodalmi részében a marketing fogalmát és a McCarthy féle marketingmixetmutattam be, továbbá a marketingkommunikációt, valamint  annak elemeit. A 4. fejezetben kezdtemel foglalkozni a záródolgozatom központi témájával, az onlinemarketingkommunikációval. Itt nagy hangsúlyt fektettem annak bemutatására, hogyaz internet elterjedése mélyreható változást jelent a marketing szemléletében,kibővíti az alkalmazható eszközök körét és a kommunikáció felgyorsulásáteredményezi. A dolgozatom másodikrészét a Johnson & Johnson bemutatásával kezdtem. AJohnson & Johnson napjainkban a világ egyik vezető gyógyszerészeti ésegészségügyi vállalata, amely Magyarországon 1990 óta van jelen. Ezt követően részletesen, példákkal együtt bemutattama vállalat által használt online marketingkommunikációs eszközöket. Ezek közésorolható a saját honlap, közösségi média marketing, influencer marketing, keresőmarketingvalamint az online videós hirdetések. Összességében elmondható, hogy aJohnson & Johnson nagyon hatékonyan és széles körben használja az onlinemarketingkommunikációs eszközöket, és ezek pozitív hatása az eredményeken ismegmutatkozik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetmarketing, marketingkommunikáció, online marketing, online reklám, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:28
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet