Ládi Judit (2020) Online marketingkommunikáció alkalmazása a Johnson & Johnson Kft. marketingkommunikációs stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
SBWJGT_Ládi_Judit_Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 11.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (113kB) |
|
PDF
FOSZK_OF_Ládi_Judit_SBWJGT.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 11.. Download (189kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom tárgya az onlinemarketingkommunikáció, melynek gyakorlati alkalmazását egy vállalatonkeresztül mutattam be. A szakmai gyakorlatomat marketing gyakornokkénttöltöttem a Johnson & Johnson Kft.-nél, ahol volt lehetőségem belelátni avállalat marketingkommunikációs tevékenységeibe, amelyet nagyon érdekesnektaláltam, ezáltal erre a témára esett a választásom. A téma aktualitását az igazolja,hogy napjainkban az online marketingkommunikációs eszközök bizonyulnak aleghatékonyabb módszernek a legtöbb iparágban, melyekkel nap mint nap találkozunk. Dolgozatomszakirodalmi részében a marketing fogalmát és a McCarthy féle marketingmixetmutattam be, továbbá a marketingkommunikációt, valamint annak elemeit. A 4. fejezetben kezdtemel foglalkozni a záródolgozatom központi témájával, az onlinemarketingkommunikációval. Itt nagy hangsúlyt fektettem annak bemutatására, hogyaz internet elterjedése mélyreható változást jelent a marketing szemléletében,kibővíti az alkalmazható eszközök körét és a kommunikáció felgyorsulásáteredményezi. A dolgozatom másodikrészét a Johnson & Johnson bemutatásával kezdtem. AJohnson & Johnson napjainkban a világ egyik vezető gyógyszerészeti ésegészségügyi vállalata, amely Magyarországon 1990 óta van jelen. Ezt követően részletesen, példákkal együtt bemutattama vállalat által használt online marketingkommunikációs eszközöket. Ezek közésorolható a saját honlap, közösségi média marketing, influencer marketing, keresőmarketingvalamint az online videós hirdetések. Összességében elmondható, hogy aJohnson & Johnson nagyon hatékonyan és széles körben használja az onlinemarketingkommunikációs eszközöket, és ezek pozitív hatása az eredményeken ismegmutatkozik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internetmarketing, marketingkommunikáció, online marketing, online reklám, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:28 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |