Molnár Anna (2020) Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
FOSZK_OF_molnár_anna_GT34WV.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (281kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p>Összegezve, a dolgozatom megírása során az volt a célom, hogy bemutassam a</p><p>marketingstratégia szerepét és kialakítását lépésről lépésre, majd pedig egy gyakorlati</p><p>példán keresztül szemléltessem azt. Az elméleti részben az egyetemi tanulmányaim során</p><p>elsajátított tudásból és az ajánlott szakirodalmakból merítve írtam le a marketing</p><p>legfontosabb céljait, részstratégiáit és a marketingstratégia kialakításának folyamatát és</p><p>módszereit. A dolgozatom második részében pedig az Atmedia marketingstratégiáját</p><p>mutattam be számos érdekes kutatás elvégzésével. A vállalat kommunikációs arculatának</p><p>fejlődése során megvizsgáltam a stratégiát befolyásoló tényezőket, a versenytársakat és a</p><p>vállalat piaci helyzetét.</p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, média, médiaszolgáltatások, stratégia kiépítés, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:27 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |