Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél

Molnár Anna (2020) Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél.pdf] PDF
Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of FOSZK_OF_molnár_anna_GT34WV.pdf] PDF
FOSZK_OF_molnár_anna_GT34WV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (281kB)

Absztrakt (kivonat)

Összegezve, a dolgozatom megírása során az volt a célom, hogy bemutassam amarketingstratégia szerepét és kialakítását lépésről lépésre, majd pedig egy gyakorlatipéldán keresztül szemléltessem azt. Az elméleti részben az egyetemi tanulmányaim soránelsajátított tudásból és az ajánlott szakirodalmakból merítve írtam le a marketinglegfontosabb céljait, részstratégiáit és a marketingstratégia kialakításának folyamatát ésmódszereit. A dolgozatom második részében pedig az Atmedia marketingstratégiájátmutattam be számos érdekes kutatás elvégzésével. A vállalat kommunikációs arculatánakfejlődése során megvizsgáltam a stratégiát befolyásoló tényezőket, a versenytársakat és avállalat piaci helyzetét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, média, médiaszolgáltatások, stratégia kiépítés, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:27
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet