Molnár Anna (2020) Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
FOSZK_OF_molnár_anna_GT34WV.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (281kB) |
Absztrakt (kivonat)
Összegezve, a dolgozatom megírása során az volt a célom, hogy bemutassam amarketingstratégia szerepét és kialakítását lépésről lépésre, majd pedig egy gyakorlatipéldán keresztül szemléltessem azt. Az elméleti részben az egyetemi tanulmányaim soránelsajátított tudásból és az ajánlott szakirodalmakból merítve írtam le a marketinglegfontosabb céljait, részstratégiáit és a marketingstratégia kialakításának folyamatát ésmódszereit. A dolgozatom második részében pedig az Atmedia marketingstratégiájátmutattam be számos érdekes kutatás elvégzésével. A vállalat kommunikációs arculatánakfejlődése során megvizsgáltam a stratégiát befolyásoló tényezőket, a versenytársakat és avállalat piaci helyzetét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, média, médiaszolgáltatások, stratégia kiépítés, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:27 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |