Formális és non-formális tanulási lehetőségek az Iparművészeti Múzeum példáján keresztül

Kovács Mónika (2015) Formális és non-formális tanulási lehetőségek az Iparművészeti Múzeum példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Formális és non-formális tanulási lehetőségek.pdf] PDF
Formális és non-formális tanulási lehetőségek.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Andragógia

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: múzeum, múzeumpedagógia, múzeumandragógia, tanulás, gyerekek, iskolások, látogató
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 12. 10:15
Utolsó módosítás: 2016. Már. 08. 16:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet