A Persecutor Kft. arculatváltása és márkaépítése

Ugrai Zsófia Eszter (2020) A Persecutor Kft. arculatváltása és márkaépítése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Ugrai_Zsófia_Záródolgozat_RUP2AK.pdf] PDF
Ugrai_Zsófia_Záródolgozat_RUP2AK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (717kB)
[thumbnail of Nyialtkozat_szakdolgozat_státuszáról_Ugrai_Zsófia.pdf] PDF
Nyialtkozat_szakdolgozat_státuszáról_Ugrai_Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (152kB)

Absztrakt (kivonat)

A vállalati arculat az egyik leginkább félreértelmezett szakkifejezés az üzleti világban, gyakran összekeverik a márkával és imázzsal, vagy sokan csak a vállalat logóját értik a fogalom alatt. Azonban a vállalati arculat szerepe egyre inkább felértékelődik manapság, mivel minden piaci szektorban egyre több versenytárs jelenik meg és a fogyasztók hajlamosak pillanatnyi benyomás alapján beskatulyázni egy-egy terméket vagy szolgáltatást. A szakdolgozatommal két célt tűztem ki: az egyik célom, hogy bemutassam, hogy mit is jelent az arculat valójában és milyen elemei vannak, valamint egy sikeres magyar középvállalat név-és arculatváltását fogom bemutatni. A második fejezetben tisztázni fogom alapfogalmak jelentését, mint például az arculat, az imázs és a márka, illetve ismertetem a közöttük lévő kapcsolatot. A harmadik fejezetben részletesen bemutatom a Persecutor Kft. név- és arculatváltásának okát és folyamatát, majd az új arculat elemeit. A negyedik fejezetben a H1 Systems márkaépítését fogom áttekinteni, amelynek a fő fókusza a munkáltatói márkaépítés lesz. Az utolsó, ötödik fejezetben következtetésekét fogok levonni az ismertetett információkból és értékelem a H1 Systems arculatváltását és márkaépítését.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculat - image, employer branding, márka, márkaépítés, márkahűség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:20
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 28. 06:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet