A marketing területei, módszerei a vállalatnál.

Veres Sára (2020) A marketing területei, módszerei a vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Veres-Sára-szakdolgozat-pdf.pdf] PDF
Veres-Sára-szakdolgozat-pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (460kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom témájának a „marketing területei, módszerei a vállalatnál” témakört választottam. Azért esett a döntés erre a témára, mert a marketing mindennapos életünk szerves része. Szerettem volna eddigi ismereteim, tudásom elmélyíteni ebben a témában, ugyanakkor a marketing számos területei, és módszerei kiaknázatlanok voltak számomra. És ennek a projektnek köszönhetően sokkal jobban átlátom területet és a marketing mélyebb rétegeit. A záródolgozatom célja, hogy a marketing területeit, módszereit bemutassam, majd a Sziget Fesztivál példáján keresztül is elemezzem azokat. Egyre nagyobb forgalmat generálnak itthon is a fesztiválok, és ennek hátterében nagyszabású marketingtevékenységek állnak. A fesztivál sikerességét nagyban meghatározza a fellépői kínálata, a hely, ahol megrendezésre kerül, a közvetített üzenete és a hangulata, amikből fel tudja építeni saját imázsát. Mivel alapvetően szolgáltatásról beszélünk, és nem termékről, ezért más szempontok alapján kell elemezni azt, itt jön a képbe a kibővített marketing- mix, amivel már sokkal pontosabban leírhatjuk tevékenységeit. A dolgozatom több részből áll. Először foglalkozok a marketing elméleti kibontásával, majd a cég példáján keresztül mutatom be az elmondottakat. Azután saját kutatásommal kívánom mindezt még egyszer alátámasztani, immáron a fesztivállal összefüggő emberek bevonásával. Az utolsó fejezetben pedig összegzem az eredményeimet, javaslatot teszek személyes meglátásaim szerint a cég tevékenységeire. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kutatás, marketing, marketing kommunikáció, online marketing kommunikáció, sziget fesztivál
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 28. 06:20
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 28. 06:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet