Vincze Zoltán Kristóf (2020) Termékmegjelenítések - A korábban és jelenleg hatályos médiatörvény tekintetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (916kB) |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (506kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozat legfőbb témáját a termékmegjelenítések témaköre adta. Körbejártam a médiatörvény megszületésének körülményeit, valamint azt, hogy ez milyen hatással a mindennapi életünkre és azon reklámokra, amelyeket minden nap fogyasztunk különböző tartalomszolgáltatók platformjain keresztül. Elemzésre került, hogy miért és hogyan történik a kereskedelmi kommunikáció ezen felgyorsult és újszerű formája napjainkban. Ezen kívül szót ejtettem a termékmegjelenítések valamennyi marketing és kereskedelmi jellegű vonatkozásáról, elemeztem valamennyi nagyon fontos feltételt és szabályozást. A témán keresztül betekintést nyerhettünk valamennyi információba és következtetésbe, amelyek elengedhetetlenül szükségesek ahhoz, hogy a termékmegjelenítések témakörét még alaposabban tudjuk szemlélni. Kiderült az is, hogy 2019 évben az egyértelműen legtöbbet megjelenített márka a Norbi Update lett, összesített 1.260 alkalmas termékelhelyezéssel. A leginkább preferált szektor a szolgáltatások iparága összesített 7.654 megjelenéssel, míg a műsorkategóriák közül a lista első helyén a reggeli információs magazinok állnak összesített 7.538 megjelenéssel. Az RTL Klub csatornán legtöbb termékmegjelenítést tartalmazó műsor 2019-ben a Reggeli, míg a tv2 csatornán a Bezár a bazár! című alkotások lettek. A médiahatóság kutatása segítségével nagyon komplex és átfogó kép szerezhető arról, hogy a két nagy országos kereskedelmi televíziós csatorna képernyőjén hogyan alkalmazzák a kereskedelmi üzenetátadás ezen modern és újszerű formáját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, marketing, médiatörvény, reklám, tartalomszolgáltatás, termék elhelyezés, termékmegjelenítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 28. 06:19 |
Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 28. 06:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |