Online marketingkommunikáció és az online világ hatása az emberi erőforrásra

Porvay Bálint (2020) Online marketingkommunikáció és az online világ hatása az emberi erőforrásra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Online marketingkommunikáció és az online világ hatása az emberi erőforrásra - Porvay Bálint (HNG1ZF).pdf] PDF
Online marketingkommunikáció és az online világ hatása az emberi erőforrásra - Porvay Bálint (HNG1ZF).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (785kB)
[thumbnail of Összefoglalás.pdf] PDF
Összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (234kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom első részében a szakmai gyakorlati helyemet mutatom be. A vállalatnál elvégzett feladatokat és megszerzett tapasztalatokat. Hetekre lebontva ismertetem, hogy milyen feladatokat végeztem el, mik voltak a következtetéseim és milyen területek fejlődtem a szakmai gyakorlat során. A kialakult járványhelyzet miatt csak hét hetet tudtam teljesíteni. Záródolgozatom témájaként az online marketing kialakulását és hatásait választottam. Azért erre a témára esett a választásom, mert felkeltette az érdeklődésem és a mai világban egy nagyon aktuális témának találtam. Dolgozatomban írtam  a modern technológia fejlődéséről, az internet kialakulásáról, új eszközök létrejöttéről (social media), valamint ezen újítások bevezetésről az üzleti világba és a marketingstratégiákba. A dolgozat második felében a modern technológiai és marketing változások hatását vizsgáltam az emberi erőforrás toborzására, az Y és Z generációk elérésére, valamint a munka világának változására. A dolgozat összeállítása során szakirodalmakat, marketing szakemberek írásait, valamint online forrásokat is használtam. Ezeket az online forrásokat leginkább marketing tanácsadók és a marketing világában tevékenykedők írásaiból gyűjtöttem. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internet, munkaerő toborzás, online marketing, Social media, Y és Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 13. 07:24
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet