Pörzse Dóra Ivett (2020) Az érzelmi intelligencia szerepe a szolgáltató központokban átélt szervezetpolgár viselkedés megjelenésében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Pörzse-Dóra-Ivett-RVUFF1-Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_TO_Pörzse_Dóra_Ivett_RVUFF1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (270kB) |
Absztrakt (kivonat)
A diplomamunka az érzelmi intelligencia és a szervezeti kultúra fogalma közti kapcsolat kérdésével foglalkozik. Meglehetősen aktuális a témakör, hiszen a mai munkavállalók igényei az elődök elvárásához képest megváltozott a munkahelyi rendszert és környezetet illetően. Érdekes a szervezeti kultúra kialakulása, vagyis a folyamat, ahogyan az először saját érdekei által vezérelt egyének csoportjából szervezett munkaközösség válik. Az Organizational Citizenship Behavior fogalma jelentősen meghatározza a kialakult szervezeti kultúra minőségét. Az érzelmi intelligencia a magánéletben is nagy szerepet játszik életünk során, ezért aktualitását tekintve sosem idejétmúlt a témakör. Az SSC (szolgáltató központok) kapcsolata a fogalmakkal szoros, hiszen Magyarországon a vezető iparág egyikét képezi fejlődés tekintetében, viszont elég magas fluktuáció jellemzi, ezért érdemes megvizsgálni a fogalmak összefüggését az SSC világa mentén.Jelen felgyorsult világunkban egyre megszokottabb, hogy a munkavállalók sűrűn váltanak munkahelyet. A magas rotáció főleg az úgynevezett SSC (Shared Service Center) szektorban figyelhető meg. Vajon ezek a munkavállalók mennyire elégedettek a munkahelyükkel, mennyire kötődnek az adott céghez? Mérhetők-e ezek a tényezők és lehet-e befolyásolni, javítani őket? A szakdolgozat ezekre a kérdésekre próbál választ keresni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | érzelmi intelligencia, intelligencia, szervezeti felépítés, szervezeti kultúra, szolgáltató központ |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 13. 07:24 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |