Puskás Márton (2020) A HPS experience kft. marketingtevékenységének bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (622kB) |
|
PDF
Repozitórium.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (86kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szinopszis A kötelező szakmai gyakorlatomat a Budapesti székhelyű, HPS experience kft.-nél töltöttem, amely a HPS cégcsoporton belül, tevékenységét tekintve, egy teljes körű reklámszolgáltatást végző ügynökség. Ez azt jelenti, hogy a manapság fellelhető, szinte összes reklámozási forma megtalálható a cégen belül. Ez a témaválasztásomra is nagy befolyással bírt, mivel alapvetően a témám a vásárlási döntéseket befolyásoló tényezők voltak, illetve ez leszűkítve a marketingtevékenységek befolyására ebben a folyamatban. Úgy gondolom, ahhoz, hogy a szakmai gyakorlati helyemen végzett marketingtevékenységek fontosságát kellőképp be lehessen mutatni, fontos először magát a vásárlási döntést, mint folyamatot, illetve az ezeket befolyásoló tényezőket definiálni. Ez egy rendkívül összetett és egymásra épülő folyamat. Éppen ezért dolgozatom első felében a szakirodalom, és egyéb források segítségével próbálom definiálni ezt, saját szavaimmal elmagyarázni, illetve beleszőni kisebb személyes tapasztalatokat. Ezt követően a HPS experience kft. működését szándékozom bemutatni. Szerkezeti felépítését, az adott divíziókat, a szakmai gyakorlatom során szerzett személyes tapasztalatokat, élményeket, rövid leírást az általam végzett feladatokról, ezek fontosságáról. Összességében a vállalat fő tevékenységét, a saját gondolatokat, kisebb javaslatokat a céggel kapcsolatban. Ezeken felül egy részt szeretnék szentelni arra is, hogy a kialakult járványhelyzet hogyan érintette a gyakorlati helyem működését, illetve az én munkámat. A dolgozat vége felé közeledve szeretnék kitérni a gyakorlati helyemen fellelhető marketingtevékenységekre, különös hangsúllyal a promóciós tevékenységekre, mivel az ott töltött idő alatt főleg ezeknek az elősegítésével, és lebonyolításával foglalkoztam. Ezt személyes, illetve tőlem különálló divíziók által készített példákon keresztül szándékozom bemutatni, mindeközben pedig megkeresni és feltárni az összefüggéseket az általam választott témával, és a cég tevékenységével kapcsolatban. Dolgozatom alapvető célja, azoknak a tényezőknek a feltárása, és kiemelése, melyek rendkívül fontosak lehetnek a vásárlás ösztönzésében egy promóciós munka során. Mindezt, egy multinacionális ügyfelekkel rendelkező, reklámügynökség már lefutott kampányokról készült jelentései, esettanulmányai és a személyes tapasztalatok alapján, illetve a szakirodalom meghatározásainak vizsgálatával és gyakorlatba való beültetésével szándékozom elérni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntések, folyamatelemzés, marketing-kampány, marketingtevékenység, promóció, reklámkampány, vásárlói magatartás, vásárlók |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 12. 14:24 |
Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 12. 14:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |