Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban

Bangó Bettina Andrea (2020) Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_bangobettina.pdf] PDF
szakdolgozat_bangobettina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (653kB)
[thumbnail of nyilatkozat.pdf] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (319kB)

Absztrakt (kivonat)

SZINOPSZISÚgy vélem, az influencer marketing okos, bölcs és mértékletesebb használatával abból minden érintett nyertesen kerülne ki, hisz az influencerek megőrizhetnék eredeti, valóban saját és egyedi hangjukat, arcukat, a vállalatok termékeikkel – sokkal korlátozottabb formában és főleg mennyiségben – ehhez a minőséghez csatlakoznának, a követő rajongók pedig jóval kevesebb, de minőségibb, számukra még hasznosabb és kedvezőbb ajánlatot kapnának. A jövő nagy kérdése, hogy az influencer marketing ezen minőségi irányba fog-e elmozdulni, vagy „bedarálja” a minél nagyobb tömegekhez elérés semmibe szóló vákuuma, s valóban hatékony (még hatékonyabb) reklámhordozóvá fejlődik tovább vagy ugyanúgy elvész a süllyesztőben, miképp elvesztek a bannerek és a sajtóhirdetések.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
NEM RÉSZLETEZETT
egyetemi docens, Marketing Tanszék, KKK
Máté Zoltán
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Z gereráció, business marketing, hatásvizsgálat, influencer, marketingkommunikáció, online marketing, reklámeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 05. 14:42
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 05. 14:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet