Bangó Bettina Andrea (2020) Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat_bangobettina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (653kB) |
|
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (319kB) |
Absztrakt (kivonat)
SZINOPSZISÚgy vélem, az influencer marketing okos, bölcs és mértékletesebb használatával abból minden érintett nyertesen kerülne ki, hisz az influencerek megőrizhetnék eredeti, valóban saját és egyedi hangjukat, arcukat, a vállalatok termékeikkel – sokkal korlátozottabb formában és főleg mennyiségben – ehhez a minőséghez csatlakoznának, a követő rajongók pedig jóval kevesebb, de minőségibb, számukra még hasznosabb és kedvezőbb ajánlatot kapnának. A jövő nagy kérdése, hogy az influencer marketing ezen minőségi irányba fog-e elmozdulni, vagy „bedarálja” a minél nagyobb tömegekhez elérés semmibe szóló vákuuma, s valóban hatékony (még hatékonyabb) reklámhordozóvá fejlődik tovább vagy ugyanúgy elvész a süllyesztőben, miképp elvesztek a bannerek és a sajtóhirdetések.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Z gereráció, business marketing, hatásvizsgálat, influencer, marketingkommunikáció, online marketing, reklámeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 05. 14:42 |
Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 05. 14:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |