Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája

Molnár Virág (2020) Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Projekt munka foszk végleges.pdf] PDF
Projekt munka foszk végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of nyil jó.pdf] PDF
nyil jó.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (111kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiájának bemutatása. Vizsgálni fogom a marketingkommunikáció területeit, a cég által képviselt releváns eszközöket, kifejtem miért ezekre esett a választás a márka szempontjából. Kommunikációs stratégia, a brand építés vizsgálata, az online marketingkommunikációban használt elemek, a rendezvényen való megjelenés és az együttműködés kerül kifejtésre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens, Marketing Tanszék, KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: együttműködés, közösségi média, marketingkommunikáció, rendezvényszervezés, vállalkozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 05. 14:41
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 05. 14:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet