Molnár Virág (2020) Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Projekt munka foszk végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
nyil jó.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (111kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiájának bemutatása. Vizsgálni fogom a marketingkommunikáció területeit, a cég által képviselt releváns eszközöket, kifejtem miért ezekre esett a választás a márka szempontjából. Kommunikációs stratégia, a brand építés vizsgálata, az online marketingkommunikációban használt elemek, a rendezvényen való megjelenés és az együttműködés kerül kifejtésre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | együttműködés, közösségi média, marketingkommunikáció, rendezvényszervezés, vállalkozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 05. 14:41 |
Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 05. 14:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |