Molnár Virág (2020) Egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Projekt munka foszk végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
nyil jó.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (111kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája egy kezdő vállalkozás marketingkommunikációs stratégiájának bemutatása. Vizsgálni fogom a marketingkommunikáció területeit, a cég által képviselt releváns eszközöket, kifejtem miért ezekre esett a választás a márka szempontjából. Kommunikációs stratégia, a brand építés vizsgálata, az online marketingkommunikációban használt elemek, a rendezvényen való megjelenés és az együttműködés kerül kifejtésre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | együttműködés, közösségi média, marketingkommunikáció, rendezvényszervezés, vállalkozás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 05. 14:41 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 05. 14:41 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

