Marinov Zsuzsanna (2020) Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat_Marinov Zsuzsanna_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (550kB) |
|
PDF
nyilatkozat_pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (416kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatomban-ahogy a címe is sugallja-bemutattam mindazon online marketing eszközöket, amelyeket a fél éves, Provident Pénzügyi Zrt-nél töltött online marketing gyakornoki tevékenységem során megismertem, illetve melyeket a cég a hatékonyság és potenciális vevők elérésére céljából alkalmazott. Mint már említettem a vállalat abszolút tökéletes választásnak bizonyult a gyakorlati helyválasztást illetően, hiszen kiváló szakmai tudással rendelkező, barátságos, segítőkész kollégák patronáltak a munkám során. Az egyéb kommunikációs órákon tanult meetingkultúra, csapatmunka, kommunikációs eszközök fogalma, hogy csak néhányat említsek, teljesen felülmúlta az elképzeléseimet, hogy a valóságban egy nagyvállalatnál miképp is testesülnek meg, miként érvényesülnek, hogyan is használják a hirdetési eszközöket, platformokat, milyen szoros kapcsolattartása, precizitásra van szükség ahhoz, hogy egy reklám, termék elkészüljön. A csapatmunka szót erősen kiemelem, hiszen mindig is szerettem egyedül dolgozni, csak a saját felelősségemre hagyatkozni, makacsul az elképzeléseimhez ragaszkodni, de a Providentnél megtanultam bízni, türelmesen bánni másokkal, meghallgatni a véleményüket, megbízni a munkájukban, és nem félni segítségkérés esetén. A szakmai gyakorlat azon felül, hogy egy mankót adott a további vizsgák teljesítésének a sikerességében, illetve az elméleti fogalmakat a munkámba beleszőni, de rámutatott az erősségeimre, illetve, hogy a későbbiekben milyen hivatást szeretnék választani. Hálás köszönettel tartozom a vezetőmnek, aki bizalmat szavazott nekem, valamint mindazon kollégáimnak, akik a szakértelmükkel hozzásegítettek a munkámhoz, és nem utolsó sorban az egyetemi tanáraimnak, akiknek köszöntően olyan tudásra tettem szert, melyet nem csak a gyakorlati időszakom alatt tudtam kamatoztatni, de a jelenlegi és jövőbeli foglalkozásomat tekintve hasznomra válik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | clienting (ügyfélközpontú marketing), marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing, pénzügy, pénzügyi szektor |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 05. 14:40 |
Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 05. 14:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |