Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban

Marinov Zsuzsanna (2020) Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Marinov Zsuzsanna_2020.pdf] PDF
Záródolgozat_Marinov Zsuzsanna_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (550kB)
[thumbnail of nyilatkozat_pdf.pdf] PDF
nyilatkozat_pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (416kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatomban-ahogy a címe is sugallja-bemutattam mindazon online marketing eszközöket, amelyeket a fél éves, Provident Pénzügyi Zrt-nél töltött online marketing gyakornoki tevékenységem során megismertem, illetve melyeket a cég a hatékonyság és potenciális vevők elérésére céljából alkalmazott. Mint már említettem a vállalat abszolút tökéletes választásnak bizonyult a gyakorlati helyválasztást illetően, hiszen kiváló szakmai tudással rendelkező, barátságos, segítőkész kollégák patronáltak a munkám során. Az egyéb kommunikációs órákon tanult meetingkultúra, csapatmunka, kommunikációs eszközök fogalma, hogy csak néhányat említsek, teljesen felülmúlta az elképzeléseimet, hogy a valóságban egy nagyvállalatnál miképp is testesülnek meg, miként érvényesülnek, hogyan is használják a hirdetési eszközöket, platformokat, milyen szoros kapcsolattartása, precizitásra van szükség ahhoz, hogy egy reklám, termék elkészüljön. A csapatmunka szót erősen kiemelem, hiszen mindig is szerettem egyedül dolgozni, csak a saját felelősségemre hagyatkozni, makacsul az elképzeléseimhez ragaszkodni, de a Providentnél megtanultam bízni, türelmesen bánni másokkal, meghallgatni a véleményüket, megbízni a munkájukban, és nem félni segítségkérés esetén. A szakmai gyakorlat azon felül, hogy egy mankót adott a további vizsgák teljesítésének a sikerességében, illetve az elméleti fogalmakat a munkámba beleszőni, de rámutatott az erősségeimre, illetve, hogy a későbbiekben milyen hivatást szeretnék választani. Hálás köszönettel tartozom a vezetőmnek, aki bizalmat szavazott nekem, valamint mindazon kollégáimnak, akik a szakértelmükkel hozzásegítettek a munkámhoz, és nem utolsó sorban az egyetemi tanáraimnak, akiknek köszöntően olyan tudásra tettem szert, melyet nem csak a gyakorlati időszakom alatt tudtam kamatoztatni, de a jelenlegi és jövőbeli foglalkozásomat tekintve hasznomra válik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: clienting (ügyfélközpontú marketing), marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing, pénzügy, pénzügyi szektor
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 05. 14:40
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 05. 14:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet