Az OASIS Apartments Kft. közösségi médiában való szereplésének elemzése

Nagy Eszter (2020) Az OASIS Apartments Kft. közösségi médiában való szereplésének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nagy Eszter Szakdolgozat.pdf] PDF
Nagy Eszter Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz.pdf] PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (342kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom céljaként a közösségi média fontosságára szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy a vállalaton belül a közösségi médiának milyen ereje és szerepe van, mit lehet elérni a közösségi platformokon való hirdetéssel, illetve milyen elengedhetetlen szerepe van a marketingkommunikációnak, a márkaépítésnek, a poztív imázs és arculat kialakításának a mai világban, és hogy ezeket hogyan lehet elérni és fejleszteni.  Az OASIS Apartments Kft.-n keresztül ismertettem a médiahirdetés lépéseit, hogy mire szükséges figyelni és milyen célcsoportot célszerű megközelíteni, illetve milyen marketing módszerekkel lehet népszerűsíteni, illetve ábrákon és grafikonokon keresztül mutattam be a vendégcsoportok összetételét, és a közösségi média hirdetési közönségének elosztását, különböző platformokon. Napjainkban a legfontosabb és legelterjedtebb hirdetés az online hirdetés, ezeknek célszerű megtanulni a helyes használatát a céljaink elérése érdekében. Végezetül bemutattam az elemeit és az eszközeit (kommunikációs-mix, stratégiák, közösségi média marketing eszközök) a marketing különböző ágazatainak, ezzel ismertetve a marketing szerepét és fontosságát, amit a cégnél is nap mint nap átvettünk és alkalmaztunk, igyekeztünk a tervek alapján cselekedni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
NEM RÉSZLETEZETT
Mestertanár, Marketing Tanszék, KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internetmarketing, kommunikációs stratégia, közösségi média, marketingkommunikáció, online értékesítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 05. 14:39
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 05. 14:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet