Molnár Máté Zoltán (2020) Alkalmazott politikai marketing - A 2019. évi önkormányzati választások budapesti kampányának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
ADIDQ5_MMZ_Msc_Thesis_2020_Alkalmazott politikai marketing_Final.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
ADIDQ5_Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (174kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a kormányzati szervek vagy pártok kampánystratégiájának elemzése a 2019. évi önkormányzati választási kampányok alatt. Célul tűztem ki a kampányok erősségeinek és gyengeségeinek feltárását. Kutatásom is azt célozza, hogy rámutasson a kritikusnak talált pontokra. Dolgozatomban az önkormányzati választásokhoz kapcsolódó kampányok értelmezését kísérlem meg a politikai marketing szempontjából, hozzájárulva ezzel a magyar kormány, a pártok és a jelöltek megbízása alapján készült hagyományos és újszerű technikák hatékonyságának feltárásához. A tényszerű szekunderadatokból és saját kutatásomból kiindulva igyekszem jellemezni a kormány és a pártok jelöltjeinek kampányát. Dolgozatom alapját képezi a politikai marketing elmélete, ennek fogalomrendszerével jól leírhatók ugyanis a pártok azon döntései, amelyek ezekhez az üzenetekhez és kommunikációs stílusokhoz vezettek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belpolitika, kampányok, marketingkommunikáció, politológia, választási kampány, önkormányzatok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 05. 14:38 |
Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 05. 14:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |