Így alkoss értékes márkát!

Nyári Béláné (2020) Így alkoss értékes márkát! Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat nyári béláné kész 2.pdf]
Előnézet
PDF
szakdolgozat nyári béláné kész 2.pdf

Download (696kB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat.pdf] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (170kB)

Absztrakt (kivonat)

 Név: Nyári Béláné Szak: Nemzetközi gazdálkodás Specializáció: külgazdasági vállalkozások Cím: Így alkoss értékes márkát! Kulcsszavak: márkaépítés, márkaérték, érzelmek A valós és az online világunkban egyaránt utolérnek, körülvesznek minket a márkák, márkanevek. Egy erős márka képes eladásokat generálni és prémium értékűvé tenni egy terméket, ami növeli a vállalat árbevételét. A marketing feladata tehát a vásárlói érték létrehozása és szállítása a fogyasztók felé. A fogyasztók több pénzt hajlandóak kifizetni egy olyan márkáért, mely értékesebb számukra.  Ez a piaci szegmensek vagy az egyedi vevők értékkel kapcsolatos elvárások megértésével kezdődik. Mitől válik értékessé egy márka a fogyasztók szemében? Többek között erre a kérdésekre keresem a választ szakdolgozatom során. A márka értéke erősen függ a hozzá kapcsolható érzelmektől, ezért szó lesz a szeretetmárkák kialakulásáról, a történetmesélésről is. Primer kutatásaim során arra jutottam, hogy a vizsgált személyek szerint az értéknöveléshez leginkább az járul hozzá, ha a termék alapvető funkcióját tökéletesen ellátja. A márkaközösségek fontosak a válaszadók számára, nagy értéket jelent, ha ott minél több információhoz hozzájuthatnak, így nem éri őket meglepetés.   Legfontosabb források: 1.      Ábrahám, Zsolt-Juhász, István (2015) Sikeres kampány technikák. Két hatékony marketingeszköz a gyakorlatban, Vezetői Akadémia, 8.-9.o. 2.      László, Éva – Kóródi, Márta (2014) A Márkák Vonzereje, A Vonzerő Márkái. EMOK, 397.o. 3.      Montaguti, Andrea – Lelis, Catarina (2017) How to Make a Lovebrand: A Tentative Recipe, IV international Congress in Brand(ing), 28-30 September 2017, Instituto Politecnicode Leiria, Leiria, Portugal, 2-4.o.  

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: márka, márkahűség, márkaépítés, socialmedia, érzelmek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 05. 14:38
Utolsó módosítás: 2020. Dec. 05. 14:38
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27616

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet