Nagy Nikolett (2020) A product placement előretörése és hazai fogadtatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT_Nagy Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (540kB) |
|
PDF
NYILATKOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a termékelhelyezés növekvő népszerűségét és ennek magyarázatát mutatom be külföldi, valamint hazai példákon keresztül. Ismertetem a hatékonyság mérésére használt mutatókat, valamint a product placement alkalmazásának előnyeit, hátrányait és a lehetséges fejlődési irányokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, média, reklám, reklámeszközök, termékmegjelenítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 05. 14:38 |
Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 05. 14:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |