Nagy Nikolett (2020) A product placement előretörése és hazai fogadtatása. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT_Nagy Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (540kB) |
|
|
PDF
NYILATKOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a termékelhelyezés növekvő népszerűségét és ennek magyarázatát mutatom be külföldi, valamint hazai példákon keresztül. Ismertetem a hatékonyság mérésére használt mutatókat, valamint a product placement alkalmazásának előnyeit, hátrányait és a lehetséges fejlődési irányokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | marketing, média, reklám, reklámeszközök, termékmegjelenítés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 05. 14:38 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 05. 14:38 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

