Eszkalációs folyamatok nagyvállalati környezetben

Kámfor Enikő (2020) Eszkalációs folyamatok nagyvállalati környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_2020_Eszkalációs folyamatok nagyvállalati környezetben_Kámfor Enikő_C89FH4_Gazdaságinformatikus_Logisztikai informatikus.pdf]
Előnézet
PDF
Szakdolgozat_2020_Eszkalációs folyamatok nagyvállalati környezetben_Kámfor Enikő_C89FH4_Gazdaságinformatikus_Logisztikai informatikus.pdf

Download (3MB) | Előnézet
[thumbnail of Titkosítási kérelem Kámfor Enikő SAP.pdf] PDF
Titkosítási kérelem Kámfor Enikő SAP.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (201kB)
[thumbnail of BA_TO_Kámfor_Enikő_C89FH4.pdf]
Előnézet
PDF
BA_TO_Kámfor_Enikő_C89FH4.pdf

Download (421kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat az SAP SE support és eszkalációs organizációjának (Critical Incident Management) a folyamatait elemzi, értékeli. Emellett az eszkalációs csapat által használt szoftver (CIM Dispatcher Tool) funkcióit és működését taglalja.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus (BA)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eszkaláció, interjú, kérdőív, kritikus, SAP, support, szoftver
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 05. 14:16
Utolsó módosítás: 2025. Máj. 18. 06:02
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27602 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27602

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet