Kövesdi Krisztián (2020) Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Záródolgozat_Kövesdi_Krisztián_AEBEDP.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (44kB) |
|
PDF
FOSZK_OF_Kövesdi_Krisztián_AEBEDP.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13.. Download (257kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p></p><p>A szakmai gyakorlatot az OTP Bank Nyrt.-nél töltöttem. A vállalatnál töltött félévem alatt megfigyelhettem a személyes és az elektronikus ügyintézés, illetve kapcsolattartás részeit. Véleményen szerint a személyes ügyintézés szerepe egyre kisebb és kisebb az olyan gyorsabb és kényelmesebb ügyintézési formákkal szemben, mint a telefonos, mobiltelefonos vagy internetes formák. Az elektronikus ügyintézés, illetve kapcsolattartás szerepe az új koronavírussal (COVID-19) fokozottan megnőtt. A Bank arra ösztönzi a lakosságot, hogy a telefonos, mobiltelefonos, illetve internetes ügyintézési formát használják a személyes forma helyett. </p> <p>A záródolgozatom témájának az OTP Bank Nyrt. ügyfélkapcsolatát és annak informatikai támogatását választottam. Azért esett erre a választásom, mert a magyar bankpiacon a legnagyobb és legfejlettebb ügyfélkapcsolatot támogató informatikai rendszerrel az OTP Bank rendelkezik. </p> <p>A záródolgozatom három részre tagolható: az első részben bemutatom az OTP Bank Nyrt. történetét összegezve, hogy hogyan lett a magyar és a közép-kelet-európai piac egyik legnagyobb bankcsoportja. Továbbá bemutatom a bankcsoport belföldi, valamint külföldi piaci helyzetét. A második részben az ügyfélkapcsolat menedzsment fontosságáról írok. Ebben a részben az ügyfélkapcsolat menedzsment eredetét szemléltetem, illetve a CRM célok, területek és a területek informatikai háttere kerül bemutatásra. Majd a harmadik nagy részben az OTP Bank Nyrt. ügyfélkapcsolatát mutatom be. Ezen belül az ügyfelek szegmenseit, az adatmenedzsment részeit, az ügyfélkapcsolat menedzsment részeit és a bank elektronikus csatornáit.</p><br />
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, OTP Bank, Ügyfél elégedettség, Ügyfél hűség, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 05. 14:14 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |