Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében

Kövesdi Krisztián (2020) Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Kövesdi_Krisztián_AEBEDP.pdf] PDF
Záródolgozat_Kövesdi_Krisztián_AEBEDP.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13..

Download (1MB)
[thumbnail of titkosítási kérelem.pdf] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (44kB)
[thumbnail of FOSZK_OF_Kövesdi_Krisztián_AEBEDP.pdf] PDF
FOSZK_OF_Kövesdi_Krisztián_AEBEDP.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13..

Download (257kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakmai gyakorlatot azOTP Bank Nyrt.-nél töltöttem. A vállalatnál töltött félévem alattmegfigyelhettem a személyes és az elektronikus ügyintézés, illetvekapcsolattartás részeit. Véleményen szerint a személyes ügyintézés szerepeegyre kisebb és kisebb az olyan gyorsabb és kényelmesebb ügyintézési formákkalszemben, mint a telefonos, mobiltelefonos vagy internetes formák. Azelektronikus ügyintézés, illetve kapcsolattartás szerepe az új koronavírussal(COVID-19) fokozottan megnőtt. A Bank arra ösztönzi a lakosságot, hogy atelefonos, mobiltelefonos, illetve internetes ügyintézési formát használják aszemélyes forma helyett. A záródolgozatomtémájának az OTP Bank Nyrt. ügyfélkapcsolatát és annak informatikai támogatásátválasztottam. Azért esett erre a választásom, mert a magyar bankpiacon alegnagyobb és legfejlettebb ügyfélkapcsolatot támogató informatikai  rendszerrel az OTP Bank rendelkezik. A záródolgozatom háromrészre tagolható: az első részben bemutatom az OTP Bank Nyrt. történetétösszegezve, hogy hogyan lett a magyar és a közép-kelet-európai piac egyiklegnagyobb bankcsoportja. Továbbá bemutatom a bankcsoport belföldi, valamintkülföldi piaci helyzetét. A második részben az ügyfélkapcsolat menedzsmentfontosságáról írok. Ebben a részben az ügyfélkapcsolat menedzsment eredetétszemléltetem, illetve a CRM célok, területek és a területek informatikaiháttere kerül bemutatásra. Majd a harmadik nagy részben az OTP Bank Nyrt.ügyfélkapcsolatát  mutatom be. Ezen belülaz ügyfelek szegmenseit, az adatmenedzsment részeit, az ügyfélkapcsolatmenedzsment részeit és a bank elektronikus csatornáit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, OTP Bank, Ügyfél elégedettség, Ügyfél hűség, ügyfélkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Dec. 05. 14:14
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 10:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet