Béres Nikolett (2015) Vendégkapcsolati eszközök és vendégvélemény-kezelési módszerek elemzése az InterContinental Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Béres_Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
Kép (JPEG)
konzulensi_igazolás_BéresNikolett.jpg Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (781kB) |
|
Kép (JPEG)
hallgatói_nyilatkozat_BéresNikolett.jpg Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (518kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | vendégkapcsolat, InterContinental Budapest, vendégvélemény, panaszkezelés, Guest Relation |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Herczeg Tamás |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 11. 22:46 |
Utolsó módosítás: | 2015. Dec. 15. 11:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |