Vendégkapcsolati eszközök és vendégvélemény-kezelési módszerek elemzése az InterContinental Budapest példáján keresztül

Béres Nikolett (2015) Vendégkapcsolati eszközök és vendégvélemény-kezelési módszerek elemzése az InterContinental Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Béres_Nikolett.pdf] PDF
Szakdolgozat_Béres_Nikolett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of konzulensi_igazolás_BéresNikolett.jpg] Kép (JPEG)
konzulensi_igazolás_BéresNikolett.jpg
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (781kB)
[thumbnail of hallgatói_nyilatkozat_BéresNikolett.jpg] Kép (JPEG)
hallgatói_nyilatkozat_BéresNikolett.jpg
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (518kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: vendégkapcsolat, InterContinental Budapest, vendégvélemény, panaszkezelés, Guest Relation
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 11. 22:46
Utolsó módosítás: 2015. Dec. 15. 11:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet