Kovács Barnabás (2020) Webshop piaci bevezetése és a forgalom növekedésére szolgáló online marketing eszközök. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kovács_Barnabás_APXPX8.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 26.. Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (173kB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (107kB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitális forradalom korában társadalmunk és az ipar is óriási fejlődésen megy keresztül, ami hatással van a piac minden szegmensére. Nincs ez másképp a festékpiaci szereplőkkel sem. A digitalizáció jelentős változásokat hozott a vállalatok életében, mely megkövetelte a digitális jelenlétet, új folyamatok és eszközök bevezetését. Ezeket az új eszközöket mutattam be a PPG Trilak Kft. példáján keresztül, valamint arra keresem a választ, hogy van-e létjogosultsága egy olyan festékpiaci webshop bevezetésének, mely egyedülálló módon a niche termékek forgalmazására fekteti a hangsúlyt, és mindezt kis repertoárral és a kezdetekben hirdetés nélkül teszi.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, digitalizáció, e-kereskedelem, közösségi média, marketing eszközök, online marketing, webshop, építőipar - építészet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 29. 19:50 |
Utolsó módosítás: | 2020. Nov. 29. 19:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |