Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban

Imre Bálint (2020) Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Imre_Balint_SZAKDOLGOZAT-vegleges.pdf]
Előnézet
PDF
Imre_Balint_SZAKDOLGOZAT-vegleges.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_Imre_Balint_BRQ06P.pdf] PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_Imre_Balint_BRQ06P.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (197kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatási koncepció szakdolgozathoz     hallgató neve: Imre Bálint szak: kommunikáció-, és média munkarend: nappali specializáció: PR belső konzulens tanár neve: Dr. Zelena András Ph.D.     Témaválasztás: Brandépítés a közösségi platformokon   A márkaépítők számára a  XXI. század egyik nagy lehetősége a közösségi hálózatok (Facebook, Instagram, YouTube stb.) használata. Hogyan lehet ezeken a platformokon keresztül bevonni a célközönséget a márkaépítésbe? Hogyan lehet hosszú távú közvetlen kapcsolatot kiépíteni, és ez által a márkahűséget erősíteni? Hogyan alakítja, formálja már az arculattervezés első lépéseit, ha a brandépítéshez a közösségi hálózatokat használjuk? A márkanév kitalálását, képi megjelenítését befolyásolja-e a fent megnevezett platformok arculata? A célcsoport meghatározása után melyek a pozicionálás konkrét lépései? Hogyan értelmezhető a jelenlét a közösségi platformokon? Milyen kommunikációs eszközök teszik ismertté és sikeressé a márkát? Hogyan alakítható ki az értéktöbbletet és a márkahűség a megnevezett platformokon?   Mindezekre a kérdésekre egy konkrét – általam kitalált – brand létrehozásán keresztül szeretnék választ kapni. A márkaépítés lépéseit dokumentálom, a közösségi hálózatokon való megjelenéssel párhuzamosan.   A platformokon való megjelenés után a következő hipotézist számadatokkal, grafikonos nyomon követéssel igazolom: A kommunikáció gyakorisága növeli a célcsoport nagyságát.   Kutatásom tervezett menetrendje: I.                elméleti megközelítés ·       PR és hírnév menedzsment fogalma, célrendszere, feladata, eszközei, fajtái ·       hírnév-fogalom bizalom- és márkadefiníció ·       online megoldások a pr célú kommunikációban. ·       online fórumok, közösségi portálok ·       a weboldal lehetőségei és a social media a hírnév menedzsment ·       hírnév-menedzsment eszközkészlete II.              gyakorlati megközelítés ·       név, jel, szimbólum, dizájn megalkotása ·       közösségi megjelenés ·       kommunikáció ·       adatelemzés         Bibliográfia (kiindulás): Szeles Péter - Szűcs Tamás - Varga Zsolt: Hírnév-menedzsment. Révai Digitális K., Bp. 2014 Szeles Péter: Arculatelmélet (A hírnév ereje). Alapítvány a PR fejlesztéséért. Bp., 2001. Stuart Thomson - Steve John: Public Affairs. Lobbizás. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2009. Mónus Ágnes: Public Relations - A bizalomépítés művészete Edge 2000 Kft., 2003 fejlesztéséért, Budapest, 2001 Móricz Éva 2004. Reklámpszichológia. Budapest: Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék  

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Zelena András
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens, Kommunikáció Tanszék, KKK
Kohán Gergely
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculat - image, branding, hírnévmenedzsment, közösségi média, public relations
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 29. 19:49
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 29. 19:49
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27466

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet