Imre Bálint (2020) Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Imre_Balint_SZAKDOLGOZAT-vegleges.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_Imre_Balint_BRQ06P.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (197kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatási koncepció szakdolgozathoz hallgató neve: Imre Bálint szak: kommunikáció-, és média munkarend: nappali specializáció: PR belső konzulens tanár neve: Dr. Zelena András Ph.D. Témaválasztás: Brandépítés a közösségi platformokon A márkaépítők számára a XXI. század egyik nagy lehetősége a közösségi hálózatok (Facebook, Instagram, YouTube stb.) használata. Hogyan lehet ezeken a platformokon keresztül bevonni a célközönséget a márkaépítésbe? Hogyan lehet hosszú távú közvetlen kapcsolatot kiépíteni, és ez által a márkahűséget erősíteni? Hogyan alakítja, formálja már az arculattervezés első lépéseit, ha a brandépítéshez a közösségi hálózatokat használjuk? A márkanév kitalálását, képi megjelenítését befolyásolja-e a fent megnevezett platformok arculata? A célcsoport meghatározása után melyek a pozicionálás konkrét lépései? Hogyan értelmezhető a jelenlét a közösségi platformokon? Milyen kommunikációs eszközök teszik ismertté és sikeressé a márkát? Hogyan alakítható ki az értéktöbbletet és a márkahűség a megnevezett platformokon? Mindezekre a kérdésekre egy konkrét – általam kitalált – brand létrehozásán keresztül szeretnék választ kapni. A márkaépítés lépéseit dokumentálom, a közösségi hálózatokon való megjelenéssel párhuzamosan. A platformokon való megjelenés után a következő hipotézist számadatokkal, grafikonos nyomon követéssel igazolom: A kommunikáció gyakorisága növeli a célcsoport nagyságát. Kutatásom tervezett menetrendje: I. elméleti megközelítés · PR és hírnév menedzsment fogalma, célrendszere, feladata, eszközei, fajtái · hírnév-fogalom bizalom- és márkadefiníció · online megoldások a pr célú kommunikációban. · online fórumok, közösségi portálok · a weboldal lehetőségei és a social media a hírnév menedzsment · hírnév-menedzsment eszközkészlete II. gyakorlati megközelítés · név, jel, szimbólum, dizájn megalkotása · közösségi megjelenés · kommunikáció · adatelemzés Bibliográfia (kiindulás): Szeles Péter - Szűcs Tamás - Varga Zsolt: Hírnév-menedzsment. Révai Digitális K., Bp. 2014 Szeles Péter: Arculatelmélet (A hírnév ereje). Alapítvány a PR fejlesztéséért. Bp., 2001. Stuart Thomson - Steve John: Public Affairs. Lobbizás. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2009. Mónus Ágnes: Public Relations - A bizalomépítés művészete Edge 2000 Kft., 2003 fejlesztéséért, Budapest, 2001 Móricz Éva 2004. Reklámpszichológia. Budapest: Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, branding, hírnévmenedzsment, közösségi média, public relations |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 29. 19:49 |
Utolsó módosítás: | 2020. Nov. 29. 19:49 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27466 |
Actions (login required)
Tétel nézet |