Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban

Imre Bálint (2020) Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Imre_Balint_SZAKDOLGOZAT-vegleges.pdf]
Előnézet
PDF
Imre_Balint_SZAKDOLGOZAT-vegleges.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_Imre_Balint_BRQ06P.pdf] PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_Imre_Balint_BRQ06P.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (197kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatási koncepció szakdolgozathoz     hallgató neve: Imre Bálint szak: kommunikáció-, és média munkarend: nappali specializáció: PR belső konzulens tanár neve: Dr. Zelena András Ph.D.     Témaválasztás: Brandépítés a közösségi platformokon   A márkaépítők számára a  XXI. század egyik nagy lehetősége a közösségi hálózatok (Facebook, Instagram, YouTube stb.) használata. Hogyan lehet ezeken a platformokon keresztül bevonni a célközönséget a márkaépítésbe? Hogyan lehet hosszú távú közvetlen kapcsolatot kiépíteni, és ez által a márkahűséget erősíteni? Hogyan alakítja, formálja már az arculattervezés első lépéseit, ha a brandépítéshez a közösségi hálózatokat használjuk? A márkanév kitalálását, képi megjelenítését befolyásolja-e a fent megnevezett platformok arculata? A célcsoport meghatározása után melyek a pozicionálás konkrét lépései? Hogyan értelmezhető a jelenlét a közösségi platformokon? Milyen kommunikációs eszközök teszik ismertté és sikeressé a márkát? Hogyan alakítható ki az értéktöbbletet és a márkahűség a megnevezett platformokon?   Mindezekre a kérdésekre egy konkrét – általam kitalált – brand létrehozásán keresztül szeretnék választ kapni. A márkaépítés lépéseit dokumentálom, a közösségi hálózatokon való megjelenéssel párhuzamosan.   A platformokon való megjelenés után a következő hipotézist számadatokkal, grafikonos nyomon követéssel igazolom: A kommunikáció gyakorisága növeli a célcsoport nagyságát.   Kutatásom tervezett menetrendje: I.                elméleti megközelítés ·       PR és hírnév menedzsment fogalma, célrendszere, feladata, eszközei, fajtái ·       hírnév-fogalom bizalom- és márkadefiníció ·       online megoldások a pr célú kommunikációban. ·       online fórumok, közösségi portálok ·       a weboldal lehetőségei és a social media a hírnév menedzsment ·       hírnév-menedzsment eszközkészlete II.              gyakorlati megközelítés ·       név, jel, szimbólum, dizájn megalkotása ·       közösségi megjelenés ·       kommunikáció ·       adatelemzés         Bibliográfia (kiindulás): Szeles Péter - Szűcs Tamás - Varga Zsolt: Hírnév-menedzsment. Révai Digitális K., Bp. 2014 Szeles Péter: Arculatelmélet (A hírnév ereje). Alapítvány a PR fejlesztéséért. Bp., 2001. Stuart Thomson - Steve John: Public Affairs. Lobbizás. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2009. Mónus Ágnes: Public Relations - A bizalomépítés művészete Edge 2000 Kft., 2003 fejlesztéséért, Budapest, 2001 Móricz Éva 2004. Reklámpszichológia. Budapest: Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék  

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculat - image, branding, hírnévmenedzsment, közösségi média, public relations
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 29. 19:49
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 29. 19:49
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27466

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet