A marketingkommunikációs eszközök megjelenése

Kátai Kinga (2020) A marketingkommunikációs eszközök megjelenése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kátai-Kinga-BGE.pdf] PDF
Kátai-Kinga-BGE.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (606kB)
[thumbnail of Scan0001.pdf] PDF
Scan0001.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (368kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban szeretnék kitérni a marketingkommunikációs eszközök meglétére, használatára és gyakorlati megvalósulására egy kreatív ügynökségnél, pontosabban a heureka Kreatív Kft-nél. Itt töltöttem a gyakorlati időmet, és erről szeretnék részletesebb bemutatást készíteni. Korábban nem dolgoztam még hasonló területen, így számomra sok információ és még több újdonság volt. Hogy miért is választottam ezt a témát? Témaválasztásom igen egyszerű volt, hiszen nagyon szeretem a kreatív dolgokat és ez a téma legfőképpen a cég azon oldalát mutatja be, amellyel elérhet a fogyasztóhoz. Ezen kívül pedig egy jó alkalomnak találtam, hogy betekintést nyerhessek a vállalkozás belső információiba, működésébe és stratégiájába is egyaránt. A dolgozatban a marketing és a marketingkommunikációs eszközök fogalmának körültekintése után bemutatom, feltárom azt az utat, ami a vállalkozást eljuttatta idáig, illetve ami miatt többen felkeresik a céget, ezzel több és több kreatív munkát adva a dolgozóknak. Ezért megvizsgálom részletesebben a marketingkommunikációs eszközöket. Cél továbbá, hogy az általam tett javaslatok elősegítsék a szolgáltatások fejlődését egy olyan irányba, ami által még szimpatikusabb és még keresettebb lesz az ügynökség. A munkám során online szakirodalmi forrásokat, illetve magyar szakirodalmat használtam fel, ezen kívül az órákon szerezett ismereteket és a gyakorlatban elsajátított tapasztalatokat szőttem bele.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculattervezés, direkt marketing, marketingkommunikáció, online marketing, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 29. 19:48
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 29. 19:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet